שאלות ותשובות

אספנו עבורכם מגוון תשובות לשאלות הכי נפוצות, אם עדיין לא מצאתם את התשובה לשאלה שלכם פשוט צרו איתנו קשר.

מהי עלות השירות?

מחיר השירות שלנו נקבע ע"י המערכת שלנו בהתאם לשירות המבוקש על ידכם.

לפירוט השירותים והמחירים השונים לחצו כאן
 

כמה זמן לוקח ל Buddy  להגיע אלי הביתה?

זמן ההגעה הממוצע שלנו הוא 4 שעות. המטרה שלנו היא לעזור לכל הלקוחות שלנו בתוך פחות מ 48 שעות. ה- Buddy שלוקח את העבודה יתאם מולכם טלפונית את השעה המדויקת שנוח לכם כדי שתוכלו לקבל את השירות בזמן שאתם רוצים.

באלו תחומים אתם יכולים לסייע לי?

ב - TechBuddy אנו מעניקים שירותים טכנולוגיים הוליסטיים במגוון תחומים -

1. פתרון בעיות טכנולוגיות בבית - מחשבים, אינטרנט ורשת אלחוטית, טלוויזיות, מדפסות, מכשירי אפל ואנדרואיד, בית חכם וכו'. אנו גם מבצעים התקנות של מוצרים אך לא מתקנים מכשירים שבורים.

2. הדרכות וקורסים - הדרכות וקורסים טכנולוגיים במגוון נושאים. הייחודיות שלנו הינה בקורסים פרטיים מותאמים אישית לרמה ולצרכים של הלקוח. למידע נוסף.

3. ייעוץ רכישה והתקנת מכשירים - אנחנו נייעץ ונבחר את המוצר הרלוונטי ביותר עבורכם, בעלות אטרקטיבית וגם נשלח אליכם מומחה טכנולוגי להתקנת המכשיר החדש. למידע נוסף.

4. פתרונות לעסקים - אנחנו מציעים מגוון שירותים לעסקים, החל מתמיכת IT, לתמיכה מרחוק, קורסים עסקיים ועוד.

מה קורה אם TechBuddy לא יכולה לפתור את הבעיה שלי?

כדי להימנע ממצבים בהם לא ניתן לפתור את התקלה אנחנו מבצעים תהליך שעוזר לנו בדיוק לאפיין את התקלה לפני ההגעה שלנו לבית הלקוח.

  1. לאחר לקיחת העבודה, ה Buddy יוצר קשר טלפוני עם הלקוח לתאם את זמן הביקור ולהבין לעומק את הבעיה. אם ה Buddy מזהה טלפונית כי מדובר בבעיה שאיננו יכולים לפתור ה – Buddy יעדכן את הלקוח ויחסוך את הביקור.

  2. אחרי הבנת הבעיה ה – Buddy  יתכונן עם פתרון מדויק לפני הגעתו לבית הלקוח.

  3. בטכנולוגיה, לא ניתן לצפות הכל , ולעיתים נאלץ למצוא פתרון אחר בזמן הביקור או לקנות רכיבים/מכשירים כדי לפתור את הבעיה. בכל מקרה ה – Buddy יעדכן לכל אורך הדרך את הלקוח מה סטטוס הטיפול בבעיה.

מדוע אתם מבקשים את כרטיס האשראי לפני הביקור?

חלק מתהליך ההזמנה מולנו הוא לקיחת פרטי האשראי שלכם על מנת שנוכל להקים את ההזמנה במערכת. במעמד הקמת ההזמנה אנחנו לא מחייבים את האשראי, והחיוב יתבצע בצורה אוטומטית רק לאחר שהמומחה מטעמנו ביקר אצלכם והשירות שהענקנו לכם היה לטעמכם. הסיבה שאנחנו לוקחים את פרטי האשראי מראש הינה רק כדי שלא תצטרכו להתעסק בתשלום ישיר למומחים וכדי שנוכל לוודא כי הכרטיס תקין טרם ההזמנה.

מדוע אתם מקליטים את השירות?

אנחנו מקליטים עבור מספר מטרות. החשובה ביותר היא לצורך איכות ובטיחות. הודות להקלטת השמע, אנחנו יכולים להקשיב למהלך הביקור כדי לראות איך אנחנו יכולים להשתפר ולהציע לך שירות טוב יותר. ההקלטה היא גם חלק מהשירות שלנו אליך כלקוח - באמצעות האפליקציה שלנו  תמיד תוכלו לגשת להקלטת השירות שבוצעה. זה מאפשר לכם להקשיב שוב אחר ההוראות של ה Buddy במקרה שהבעיה חוזרת ואתה מעוניינים לטפל בה בעצמך. כדאי בכל מקרה להוריד את האפליקציה שלנו ב- Apple Store וב- Google Play.

מי הם ה Buddies?

ל Buddies שלנו תשוקה מטורפת לטכנולוגיה. רבים מהם צברו ניסיון של שנים בהתעסקות עם טכנולוגיות שונות ופתרון בעיות לחברים ובני משפחה לפני הצטרפותם אלינו. אנחנו גם כמובן מבצעים תהליך סינון הכולל בדיקה של רמת הידע שלהם, ראיונות אישיים ואפיון רמת השירות שלהם , הכל כדי להבטיח שהם מעניקים ללקוחות שלנו שירות ברמה הגבוהה ביותר.

זה ממש מגניב, איך אפשר להצטרף אליכם ?

כדי להיות  Buddy, בקרו באזור של ה Buddies , ותבינו יותר על התהליך ומה יש לבצע כדי להצטרך אלינו. אנחנו ממשיכים לגדול ומחפשים אנשי הדרכה, מומחי PC, אנשי תשתיות ורשתות, מומחי טכנולוגיה ועוד.