
הצטרפו אלינו
TechBuddy היא חברת בינלאומית העוסקת בפתרונות הדרכה והטמעת טכנולוגיה. עלינו לארץ ב - 2018 ומאז ביצענו תהליכי הנגשה טכנולוגית ודיגיטציה ארגונית לאלפי עסקים וארגונים.
הפתרונות שלנו עוסקים בעולם הטכנולוגי והדיגיטלי, ומסייעים בשדרוג ההון האנושי בארגון (עובדים ומנהלים) ובהטמעת ידע טכנולוגי ליצירת עובדים, צוותים וארגונים אפקטיביים יותר.
בנוסף אנו מאפיינים, מייעצים ומטמיעים כלים טכנולוגיים חדשניים לשדרוג העבודה האישית והצוותית, ומסייעים לנהל את הארגון באופן דיגיטלי חכם יותר. הפתרונות שלנו חוסכים עלויות רבות ועבודה רפטטיבית שדורשת עוד ועוד כח אדם.
הכח שלנו נעוץ במאות המומחים שברשותנו, החל מהמדריכים שלנו, אנשי פיתוח התוכן והאסטרטגיה, מנהלי הלקוחות ומאפייני ומטמיעי המערכות שביחד ילוו אתכם צעד אחר צעד לעבר תרבות דיגיטלית ארגונית שתהפוך לנכס ארגוני של ממש.
הצטרפו אלינו להנחיל שינוי אמיתי בהנגשת הטכנולוגיות החדשניות ביותר!
המשרות הפנויות שלנו
מנהל שירות לקוחות ותפעול
מנהל שירות לקוחות ותפעול לניהול ותפעול הקשר עם לקוחות פרטיים ועסקיים.
במסגרת התפקיד, תידרשו לתמוך בכל שלבי המסע של הלקוח מרגע סגירת המכירה - משיחת הפתיחה ועד לטיפול בפניות ראשונות לאחר מכירה, תוך שמירה על איכות ושירות ברמה גבוהה. התפקיד כולל רכישת מיומנויות בניית קשרים עם לקוחות, הבנת האתגרים שלהם ומציאת פתרונות יעילים.
למי זה מתאים?
אנשים שאוהבים לפתור בעיות, לומדים מהר, אוהבים לעבוד בצוות – ומחפשים התחלה חזקה לקריירה!
דרישות התפקיד:
-
שליטה בתוכנות אופיס.
-
גישה שירותית, כישורי תקשורת מצוינים ויכולת עבודה עצמאית.
-
כישורי סדר, ארגון ויכולת לנהל משימות רבות בו-זמנית.
-
ניסיון קודם בתפעול ושירות לקוחות B2C – יתרון משמעותי.
-
ניסיון בעבודה עם מערכות CRM – יתרון.
-
ידע טכנולוגי - יתרון
היקף המשרה- 100%
משרדי החברה - יקום
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
מנהל תחום AI והטמעה ארגונית
מדובר בתפקיד משמעותי, שמשלב עשייה בשטח עם חשיבה אסטרטגית: הובלת תחום הבינה המלאכותית בחברה, פיתוח והעברת הדרכות מתקדמות, ליווי ארגונים בתהליכי הטמעה של כלים וטכנולוגיות AI, הובלת פיילוטים והתעדכנות שוטפת בכל מה שחדש ומשפיע בתחום. התפקיד כולל גם תמיכה מקצועית בצוותי התוכן שלנו, חיבור בין חדשנות לבין יישום בשטח, ובעיקר – הזדמנות לעצב איך ארגונים לומדים ומיישמים AI בפועל.
תחומי אחריות מרכזיים:
-
פיתוח והעברת הדרכות מתקדמות בשטח בתחומי AI, אוטומציות וכלים חדשניים (ChatGPT, Midjourney, Copilot, ועוד)
-
הובלת תהליכי הטמעה של פתרונות AI בארגונים (כולל תהליכי אפיון, תשתית, ואימוץ על ידי עובדים)
-
מחקר שוטף והתעדכנות מתמדת בחידושים בעולם ה-AI והבאתם לתוך ההדרכות והתכנים שלנו
-
פיילוטים טכנולוגיים- התנסות והובלה של פרויקטים חדשים לבדיקת טכנולוגיות חדשניות ופיתוח הכשרה ותהליכי הטמעה עבורם (למשל Vibe Coding)
-
הובלת הכשרות בתחום האוטומציות בשילוב עם כלי בינה מלאכותית
דרישות חובה:
-
שליטה גבוהה ובקיאות בעולם הבינה המלאכותית וה- Generative AI- כלים, מגמות, יישומים
-
ניסיון של 3 שנות לפחות- בעמידה מול קהל, הדרכת קבוצות וארגונים, עם יכולת להעביר תוכן בצורה מקצועית, נגישה וסוחפת.
-
הבנה בתהליכי הטמעה ארגונית של טכנולוגיה- עם יתרון משמעותי להובלת פרויקטי AI בארגונים
-
יכולת לימוד עצמאית גבוהה- סקרנות טכנולוגית, יוזמה, וראש גדול
יתרונות משמעותיים:
-
ניסיון בפיתוח אוטומציות ותהליכים אוטומטיים במערכות צד ג'
-
הבנה או ניסיון ב-Vibe Coding, ייצור קוד עם AI או תחומים משיקים
-
ניסיון בתהליכי אפיון והטמעה מורכבים בארגונים
למי זה מתאים?
אנחנו מחפשים אדם שמהות ההדרכה טבועה בו- כזה שיודע לקחת נושאים מורכבים ולהעביר אותם בצורה נגישה, סקרנית וסוחפת. מישהו שחי את עולם ה-AI ולא רק משתמש בו- מתעדכן באופן יומיומי, מזהה טרנדים, בודק, מתנסה ומביא תובנות שטחיות לעומק יישומי.
מדובר בדמות יוזמת, שמגיעה עם רעיונות ופתרונות, עם רצון להוביל ולפרוץ קדימה. אדם בעל שילוב נדיר של עצמאות תפקודית גבוהה יחד עם יכולת לעבוד בשיתוף פעולה עם צוותי תוכן, תפעול ולקוחות- מישהו שרואה את התמונה הגדולה, אבל גם שם לב לפרטים.
היקף המשרה- 100%
עבודה היברידית- שילוב בין הדרכות בשטח ובמשרדי החברה ביקום
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
מנהל מחלקת B2C - מחלקת הלקוחות הפרטיים
מדובר בתפקיד ניהולי ואסטרטגי המשלב ניהול מחלקת השירות, תפעול ומכירות, אחריות עסקית על מחזור הפעילות, ניתוח דאטה לשיפור ביצועים והובלת תהליכים אסטרטגיים. אנחנו מחפשים איש\אשת ביצוע עם ראש יזמי, חיבור חזק לאנשים, ושיפור מתמיד של חוויית השירות.
תחומי אחריות מרכזיים:
• ניהול ישיר של צוות המחלקה
• אחריות מלאה על תכנון, הובלה ועמידה ביעדים העסקיים של המחלקה
• ניהול תהליכי השיווק והפרסום הפונים לקהל ה - B2C
• בניית תוכנית עבודה שוטפת ורבעונית
• הובלת תהליכי שיפור חוויית הלקוח
• שיפור מתמיד של תהליכי המכירה, התפעול והשירות
• דיוק של הצעת הערך ללקוחות
• ניתוח דוחות, ניהול דאשבורדים ודאטה.
• עבודה מול לקוחות קצה
למי זה מתאים?
למי שמחפש.ת להוביל מחלקה חיה, דינמית ובעלת השפעה אמיתית.
אם את.ה רואה את התמונה הרחבה, אוהב.ת להניע אנשים קדימה, לזהות חסמים ולשפר תהליכים- זה המקום בשבילך!
התפקיד מתאים למי שרוצה לשלב בין ניהול עסקי מדויק, עשייה טכנולוגית מתקדמת, ושירות עם ערך חברתי אמיתי.
דרישות התפקיד:
• ניסיון של לפחות שנתיים בעולמות השירות/מכירה/תפעול – חובה
• גישה יזמית, חשיבה מערכתית, ראייה עסקית והבנה של ממשק בין שיווק, מכירה, תפעול ושירות
• יכולת גבוהה להובלת צוות, יצירת שגרות עבודה ומוטיבציה
• הובלת תהליכי שיווק ומכירה והיכרות עם מערכות שיווק - חובה
• הובלה וניהול פעילות ללקוחות פרטיים B2C – חובה
• כישורי ארגון ותעדוף, עבודה בלחץ ומול ממשקים מרובים
• יכולת אנליטית גבוהה
• זיקה לעולמות ההדרכה, הטכנולוגיה והלמידה – יתרון
• ניסיון עם מערכות Pipedrive, Monday – יתרון
היקף המשרה- 100%
משרדי החברה - יקום
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד