top of page
  • תמונת הסופר/תYosi Levi

טיפים חשובים בטרם רכישת סמארטפון חדש

עודכן: 11 בפבר׳ 2020

האם אתם משתמשים בטלפונים הסלולריים החכמים של אפל וחושקים באייפון 11 חדש?

כשקונים נייד חדש, חשוב לשמור על המידע שקיים בטלפון הסלולרי הישן ולהעבירו בבטחה לטלפון החדש, על מנת להימנע משימוש במכשירים כפולים. אנשים רבים אינם בטוחים אם הם באמת הצליחו להעביר את כל המידע מהטלפון הישן לחדש ואם הם יכולים למחוק קבצים שהעבירו, כולל את כל האפליקציות והמידע החשוב מהטלפון הישן, מה שמביא לעתים למספר טלפונים סלולריים ישנים שוכבים במגירה במקום למחזר, למכור או למסור אותם.





אם אתם בדיוק עוברים מאייפון אחד למשנהו, זה קל ופשוט להפליא. אותו דבר אם אתם עוברים מאנדרואיד הקיים לאנדרואיד חדש. יש להם פתרונות מובנים המקלים על המשתמשים לרכוש טלפון חדש ובכך להבטיח שהמידע יעבור מהטלפון הישן לחדש. אם יש לכם אייפון, אתם יכולים בקלות לבצע גיבוי דרך ה- iCloud, פעולה זו תאפשר לכם לפתוח את חשבון ה- iCloud שלכם באייפון החדש ולשחזר את המידע ששמרתם וגיביתם במכשיר הישן בנוסף ישנה דרך נוספת שנקראת התחלה מהירה או אם תרצו באנגלית 'Quickstart' בתומכת ב IOS 11 ומעלה ואמורה אף לבצע את ההעברה של הנתונים במהירות ביעילות. בדרך זו אינכם צריכים להעביר ידנית את כל המידע שמצוי אצלכם בטלפון וכך תוכלו להיות בטוחים שלא פספסתם דבר כאשר הכל עובר אוטומטית. עם אנדרואיד, זה עובד על ידי שיטה זהה, אך במקום בחשבון Icloud אתם תשתמשו בחשבון הגוגל שלכם, בכל זאת אלו שתי מערכות הפעלה שונות.


אילו דברים חשוב שנשים לב שאנחנו מעבירים מטלפון אחד לשני?

אנשי קשר, תמונות, ווטסאפ וכל המידע שבו, חשבונות מייל, קטעי וידאו, לוח שנה, פתקים חשובים ואפליקציות!





ממשקים נוספים שחשוב שתיקחו בחשבון בעת העברה מטלפון חדש לישן הם גם כל האביזרים שחיברתם אליו. כלומר, יתכן שיש לכם מערכות רמקולים בבית שאתם מתחברים אליהם אוטומטית כאשר אתם בבית? אולי יש לכם אוזניות אלחוטיות, שליטה על Apple TV בטלפון שלך או ססמאות של רשתות Wi-Fi. כל התקני ה- Bluetooth וה- Wi-Fi האלה מחייבים אותכם לעתים להתחבר שוב כאשר אתם עוברים למכשיר החדש.


מעבר לטלפון חדש זה משהו שרבים חוששים ממנו. רבים אינם ששים לעבור לטלפון חדש משום שהם דואגים שמה כל המידע לא יעבור לטלפון החדש באופן מלא. אבל אם תכירו את תהליך ההעברה וגיבוי הנתונים היטב, אין שום דבר שאתם צריכים לדאוג לגביו. זה עשוי לקחת קצת זמן להגדיר את כל מה שנדרש בפעם הראשונה, אך זכרו שזה רק משהו שנדרש מכם פעם אחת.





‍האם אתם זקוקים לעזרה בתחום הגיבוי המידע?

מעוניינים לקבל ייעוץ לפני רכישת טלפון סלולרי חכם חדש?

גם אם אחרי המאמר הזה אתם מרגישים שזה מורכב או גוזל ממכם זמן יקר, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר! כך תוכלו להיות בטוחים שכל המידע הועבר כראוי על ידי אדם שהוא מומחה בתחום. הזמינו כאן TechBuddy או התקשרו - 073-3324424

146 צפיות
bottom of page