top of page

אפליקציות, אתרים ומפות שיעזרו לכם להתעדכן בהתפרצות נגיף הקורונה

לאחר התפרצות וירוס הקורונה, וודאי נתקלתם בהרבה פיסות מידע שתהיתם האם הם נכונים, בהחלט יכול להיות שכחלק מהתפשטות הוירוס מתפשטות להן גם לא מעט שמועות שלא בהכרח מאומתות, כדי להימנע משמועות שכאלו, איגדנו עבורכם מספר אתרים שדרכם תוכלו להתעדכן מול גופים מוכרים שעוקבים אחר התפשטות הוירוס.



מפת הוירוסים של אוניברסיטת ג'ונס הופקינס -

היא אוניברסיטה פרטית בבולטימור שבמרילנד, ארצות הברית. ג'ונס הופקינס גם מפעילה קמפוסים ברחבי מרילנד, וושינגטון די. סי., איטליה וסין. היא מוערכת במיוחד בשל תוכניות הרפואה, בריאות, מדע ויחסים בינלאומיים שלה.

המרכז הרפואי ג'ונס הופקינס פיתח מפה מקוונת שתאפשר לכם לצפות בהתפשטות הוירוס ברחבי העולם, בנוסף, באתר זה מצויינים פיסות מידע נוספות כגון מקרים ספציפיים של תחלואה בגין הידבקות בוירוס הקורונה.

נתונים אלה מתקבלים על ידי DXY, הקהילה המקוונת הגדולה ביותר בעולם של רופאים, מוסדות רפואיים ומדענים אחרים.


גולשים דרך המחשב? מוזמנים להתחבר למפה המתעדכנת דרך לינק לאתר בלחיצה כאן

גולשים דרך הטלפון החכם שלכם? מוזמנים לצפות באותה המפה על ידי לחיצה על הלינק פה





אפליקציית CDC


אפליקציה נוספת שדרכה תוכלו לקבל את החדשות האחרונות לגבי נגיף הקורונה בארצות הברית בפרט.

לעומת אתר האינטרנט של אוניברסיטת ג'ונס הופקינס, כאן האפליקציה לא מתעדכנת בכל 15 דקות אך רמת העדכון


עדיין נשאר ברמה היומית ובנוסף תוכלו להאזין לסקירות חדשותיות קצרות שמופיעות באפליקציה במידה ואין לכם עכשיו זמן לקרוא מאמר שלם או חדשה.


אפליקציית Iphone: מוזמנים ללחוץ כאן

אפליקציית אנדרואיד: כאן



אתר WHO - World Health Organization

ארגון הבריאות העולמי נוסד בשנת 1948 והוא מהווה חלק מהזרועות של האו"ם ואילו המטה שלהם בג'נבה, שוויץ.

תפקידיו העיקריים של הארגון הם, לספק למדינות ברחבי העולם מידע והדרכה בנושאים שונים בתחום הבריאות ולקבוע תקנים בינלאומיים בנושאי הבריאות.

אז אם אתם מחפשים מקורות חדשותיים מהימנים על נגיף הקורונה, עדיף שתחפשו באינטרנט אחר הארגונים הידועים והמוכרים שמטרתם היא "ליידע ולהגן על הציבור"

לפי רוברט שמרלינג, עורך הסגל בהוצאת הרווארד. באופן ספציפי, שמרלינג הציע לעיין בדף נזקי המיתוסים באתר ארגון הבריאות העולמי.

דף נזקי המיתוסים באתר האינטרנט של ארגון הבריאות העולמי מפרק את המיתוסים הנפוצים ביותר סביב הנגיף ששטו סביב אתרי מדיה חברתית. בעזרת מקור זה תוכלו לגלות במהירות אם הסיפורים שאתם קוראים בפייסבוק ובטוויטר הם אמיתיים או לא.

לדוגמה, ארגון הבריאות העולמי אומר כי אין סכנה בקבלת דואר מסין מכיוון שהנגיף אינו שורד כל כך הרבה זמן על חפצים כמו מכתבים וחבילות. תוכלו למצוא משאבים נוספים סביב נגיף הקורונה, כולל סרטונים כיצד להגן על עצמכם, תדרוכים לעיתונות שמע, עצות טיולים ועוד באתר WHO.int.


מעוניינים לדעת איך להגיע למקורות מהימנים בעצמכם?

מוזמנים להרשם לאחד מהקורסים הטכנולוגיים שלנו דרך אתר האינטרנט או שפשוט צרו איתנו קשר טלפוני

073-3324424




95 צפיות
bottom of page