top of page

4 אפליקציות טלוויזיה ישראלית לצפיה ישירה ו-VOD בחינם שכדאי להכיר

עודכן: 11 באוק׳ 2023



לא צריך לרכוש מכשיר עידן פלוס או מנוי לשירותי טלוויזיה כדי להנות מתוכן טלוויזיוני ישראלי איכותי כולל תכני VOD לגמרי בחינם באמצעות 4 אפליקציות האלה.


תוכן עניינים:




מעבר משירותי כבלים ולווין לעולם של תוכן דיגיטלי

בעבר על מנת לצפות בערוצי השידור הציבורי ובכלל להחזיק טלוויזיה בבית היינו משלמים לא מעט כסף לחברות הלווין והכבלים ואיך לא - גם על אגרת הטלוויזיה. עם הזמן והמעבר של העולם לצריכת תוכן דיגיטלית באמצעות האינטרנט כללי המשחק השתנו.

רוב הטלוויזיות הנמכרות היום בשוק הן טלוויזיות חכמות עם סטרימר מובנה, בעלות מערכת הפעלה כאשר אנדרואיד היא אחת מהן. כולנו מכירים את את השם אנדרואיד מעולם הטלפונים החכמים והטאבלטים ואנחנו גם יודעים שהעולם מתחלק לאנדרואיד ואייפון בגדול, נכון?

בעולם של הטלוויזיה הנושא קצת יותר מורכב ומספר יצרניות בנו מערכות הפעלה שונות ומבוססות על טכנולוגיות שונות לחלוטין. אנחנו נדבר על זה בכתבות נוספות בהרחבה אבל היום נרצה להתרכז במערכת ההפעלה הכי פופולרית בעולם והיא אנדרואיד של גוגל.

הזמינות והגמישות של אנדרואיד הופכות אותה לנפוצה מאוד בעולם הטלוויזיות. כמה נפוצה? עד כדי כך שרובם המוחלט של הסטרימרים בשוק הישראלי, אלה המוצעים כחלק מעסקת שירותי הטלוויזיה של סלקום TV, פרטנר TV וכו', כולם מבוססים על מערכת הפעלה אנדרואיד טיוי


רוצים ללמוד להשתמש בסטרימר? לחצו כאן למדריך המלא


מה היתרון של טלוויזיה עם מערכת הפעלה אנדרואיד טיוי - Android TV?

היתרון העיקרי של מערכת הפעלה לטלוויזיה חכמה או סטרימר מבית גוגל, אנדרואיד טיוי - Android TV זה גמישות בהתקנה של מגוון אפליקציות רחב ביותר לעומת האלטרנטיבות האחרות שקיימות היום.

בחנות האפליקציות המובנית, חנות פליי תוכלו למצוא מגוון עצום של אפליקציות שזמינות גם בטלפונים החכמים והטאבלטים אך מותאמות למערכת הפעלה של אנדרואיד טיוי. לא כל אפליקציה ניתנת להתקנה מהחנות אלא רק אלה שהותאמו במיוחד. הרבה יצרני אפליקציות דואגים לבצע את ההתאמות האלו כדי שהשירות שלהם יהיה זמין לא רק מהטלפון החכם או מהטאבלט אלא גם מהטלויזיה.

תחשבו שטלויזיה חכמה זה בעצם כמו טאבלט או טלפון חכם אבל ענק מימדים.

מה לעשות אם האפליקציה שאני רוצה להתקין לא זמינה בחנות פליי בטלוויזיה?

כאן מתגלה הגמישות של אנדרואיד, למרות שזה דורש ידע טכני קצת יותר מתקדם, ניתן להתקין כל אפליקציה של אנדרואיד גם כזו שלא מותאמת לטלוויזיה. חייבים לציין שהשיטה של התקנת אפליקציה שאינה זמינה בחנות האפליקציות של ה-TV לא מבטיחה עבודה חלקה ופשוטה בכל המקרים אבל לפחות האופציה הזו קיימת וזה יתרון גדול.

דוגמה טובה לכך היא הדפדפן כרום שכולנו משתמשים בו במחשבים ובטלפונים החכמים. בטלויזיה חכמה הוא לא ניתן להתקנה באמצעות חנות פליי אבל ניתן לעשות את זה בדרך עקיפה שדורשת קצת מאמץ.


צריכים עזרה עם הגדרה של סטרימר, טלוויזיה חכמה, מערכת סאונד ועוד? לחצו כאן


4 אפליקציות לאנדרואיד טיוי עם תוכן ישראלי חינם שאתם חייבים להכיר


ישראטיוי - ISRATV





אפליקציה המאגדת את שידורי הטלוויזיה הציבורית של כלל הערוצים במקום אחד ונוח (תגידו ביי ביי לממיר של עידן פלוס). הממשק של האפליקציה מאוד פשוט ומתחלק לשני חלקים:

א. צפייה בערוצים ציבוריים בשידור ישיר. רשימת הערוצים:

  • ערוץ הקניות

  • כאן חינוכית

  • ערוץ הכנסת

  • ערוץ 9 (בשפה הרוסית)

  • קשת 12

  • רשת 13

  • ערוץ המוזיקה 24

  • עכשיו 14

  • הידברות

  • קבלה לעם

  • כאן 11

  • ערוץ האח הגדול

  • מכאן 33 (בשפה הערבית)


ב. צפיה בספריות VOD של :

  • כאן חינוכית

  • כאן - תאגיד השידור הישראלי

  • רשת 13

  • ספורט 5

מעבר בין רשימת ערוצי שידור ישיר מתבצע בעזרת הכפתורים ימין ושמאל בשלט הסטרימר או הטלוויזיה

והכפתורים למעלה ולמטה על מנת לדפדף בתוכן עצמו.

לחלק מהערוצים ישנה אפשרות לשידור HD. במידה ומהירות האינטרנט שלכם לא מספיק גבוהה או שמעבד הטלוויזיה או הסטרימר חלשים, צפיה בתוכן HD יכולים לגרום לתקיעות בצפיה.


סגנון הצריכה שלנו בעולם התוכן השתנה מאוד בעשור האחרון, אנחנו אוהבים לצפות בחדשות, סדרות ותכניות טלוויזיה אחרות בזמן שנוח לנו לעומת מה שהיה פעם. לכן, 3 הערוצים הציבוריים הגדולים בישראל (כאן 11, רשת 12 ורשת 13) יצרו כל אחד אפליקציה ייעודית שמטרתה לשרת כמרכזי התוכן של הערוץ. בואו נעבור על כל אחת מהאפליקציות בנפרד.


כאן - Kan 11




האפליקציה הרשמית של תאגיד השידור הישראלי כוללת בתוכה גישה לכל התוכן המופק על ידי התאגיד. תוכלו לקבל גישה לשידורים ישירים של כאן 11, כאן חינוכית ומכאן 33 בערבית.


ספריית VOD עם כל ההפקות המקוריות שלהם בהן סדרות כמו ״טהרן״, ״מנאייכ״, ״זהו זה״ ועוד.

בנוסף בספריית הVOD ניתן לצפות במהדורות החדשות כך שאם פספסתם, לא נורא אפשר להשלים.


בקטגוריה דיגיטל ניתן למצוא תוכן דוקו מעניין במגוון נושאים חברתיים, היסטוריים ופוליטיים.


הסכתים - פודקאסט, מגוון עצום של פודקאסטים שזה בעצם תכניות שמע מוקלטות בנושאי אקטואליה, מוסיקה , אפילו פודקאסטים לילדים.


ילדים - בקטגוריה הזו באפליקציה ניתן למצוא את כל הסדרות ותכניות לילדים ונוער במקום אחד ומרוכז.


איפה ניתן להתקין?

טלוויזיות חכמות וסטרימרים עם מערכת הפעלה Android, webOS, Apple TV


רשת 12 - Reshet 12



איפה ניתן להתקין?

טלוויזיות חכמות וסטרימרים עם מערכת הפעלה Android, webOS, Apple TV





האפליקציה הזו בנויה על אותו עיקרון כמו כאן 11 אבל עם חלוקת תוכן שונה.

בפאנל הצדדי נמצא אפשרות של

  • חיפוש

  • דף הבית

  • ערוץ 12 - שידור ישיר

  • חדשות 12 - קטגוריה של מהדורת החדשות

  • תכניות - כל התכניות המקוריות המופקות על ידי הערוץ כולל פודקאסטים.


רשת 13 - Reshet 13



אפליקציה של רשת 13 כוללת שני תפריטים ראשיים בחלק העליון של המסך "רשת 13" ו-VOD

בקטגוריה של רשת 13 ניתן למצוא ערבוב של גישה לשידורים חיים של ערוץ האח הגדול , רשת 13 והסדרות הקטגוריה הזו משמשת בעצם כדף הבית שבו נמצא הכל מהכל. בהמשך הדף זה מחולק לקטגוריות לפי הסגנונות של התכנים, דרמה , ריאליטי, בידור, דוקו ותחקירים.

אם תעבור לקטגוריה VOD תוכלו לראות נטו ספריית תכנים מוקלטים.


איפה ניתן להתקין?

טלוויזיות חכמות וסטרימרים עם מערכת הפעלה Android, webOS, Apple TV


סיכום וכמה טיפים לצרכנות נבונה בעולם צריכת תוכן:

למדנו על סגנון צריכת התוכן המשתנה בעשור האחרון וראינו שבעזרת 4 אפליקציות ISRATV, כאן 11, רשת 12 ורשת 13 אנחנו יכולים לקבל גישה לכמות של תוכן ענקית מערוצי הטלוויזיה הציבוריים בישראל ולחלק מהאנשים זה יכול להספיק.

צריכת התוכן המודרנית מבטלת מונופול שהיה קיים עד כה ומאפשרת לנו לצרוך רק את התוכן שאנחנו באמת רוצים לראות במחירים זולים כולל כמויות אדירות של תוכן איכותי ישראלי ולגמרי בחינם.

כניסה של ענקיות הסטרימינג העולמיות לישראל מאפשרות להירשם למנוי שלהם בצורה ישירה ללא תיווך של חברות מקומיות. האפשרות הזו יוצרת לנו גמישות לשלב צפיה חינמית בתוכן ישראלי לדוגמא עם נטפליקס - Netflix או דיסני פלוס - Disney Plus בהתאם לטעם ולהעדפות צפייה שלנו. בדרך כלל הרשמה לשירות של חברה בודדת תהיה יותר זולה מאשר מנוי חודשי של שירותי טלוויזיה מקומיים שכוללים תכנים של מספר ספקים בצורה מעורבבת. עוד עובדה מעניינת שניתן להירשם כמנויים לספקים של שירותי טלוויזיה מקומית כמנויי אפליקציה בלבד ללא שכירות של ממיר (לבעלי סטרימרים וטלוויזיות חכמות) ובכך לחסוך סכום לא מבוטל בכל חודש.



 


צריכים תמיכה או יעוץ בנושא של טלוויזיות חכמות ומערכות סאונד?

לקבלת מידע נוסף על השירות שאנחנו מציעים והשארת פרטים לקבלת יעוץ ראשוני ללא עלות





14,507 צפיות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page