top of page
  • תמונת הסופר/תTechBuddy

מהיום גוגל תעדכן משתמשים כאשר הסיסמה שלהם דלפה ברשת

גוגל עדכנה את דפדפן הכרום והשיקה פיצ'ר חדש שיעדכן את המשתמשים בזמן אמת במידה והסיסמה שלהם דלפה לרשת.



משתמשים בדפדפן של גוגל? בימים האחרונים ענקית החיפוש שאחראית גם על הדפדפן הפופולרי בעולם, החלה לשחרר את גרסת כרום 79, והיא כוללת שיפורי אבטחה משמעותיים. מעתה, הדפדפן יעדכן כשהסיסמה תופיע ברשת. כך לדוגמה, אם תכנסו לחשבון הנטפליקס וגוגל תזהה כי הסיסמה דלפה לרשת, היא תעדכן אתכם בזמן אמת ותסייע לכם להציל את החשבון מפני פריצות. עד כה גוגל אפשרה הפעלת תוספים שמבצעים פעולה דומה, אך כעת לא תצטרכו להתקין תוכנה נוספת והיא תכלול את הפונקציה החדשה כבר בתוך הגרסה החדשה שתגיע לכל המשתמשים בהדרגה ובצורה אוטומטית.

את הפונקציה החדשה ניתן יהיה להפעיל באמצעות הגדרות הסנכרון בכרום וגוגל. כדי להשתמש בה, המשתמשים ידרשו לשמור את הסיסמאות בתוך הדפדפן. ענקית החיפוש הבהירה כי היא מצפינה את הסיסמה באמצעות מספר שכבות של הצפנה, כך שהסיסמה מוגנת למדי. מלבד האזהרות על סיסמאות, גוגל משפרת את ההגנה מפני אתרי הפישינג, עם עדכונים בזמן אמת. כך לדוגמה, אם תיכנסו לאתר חשוד, גוגל תדע להתריע בזמן אמת. עד כה, גוגל הסתמכה על מאגר שהתעדכן מדי שלושים דקות, אך האקרים מתוחכמים הצליחו לבצע מניפולציות ובאמצעות החלפת כתובות, הצליחו לחמוק מהזיהוי של גוגל.


אם ברצונכם לבדוק אם הסיסמאות שלכם נגנבו בעבר, תוכלו להשתמש בכלי בדיקת הסיסמאות של Google. היכנסו אל passwords.google.com ולחצו על "בדוק סיסמאות". לאחר מכן הזינו את סיסמת חשבון ה -Google שלכם, ותראו את כל הסיסמאות שלכם שנפגעו בעבר, כמו גם סיסמאות ששימשו לשימוש חוזר וסיסמאות חלשות.


אם אתם מעוניינים לוודא שהמידע שלכם לא דלף לרשת דברו איתנו ונשמח לסייע!

הזמינו חבר טכנולוגי ע"י השארת הפרטים שלכם בתחתית העמוד או פשוט התקשרו אלינו ל - 073-3324424

69 צפיות
bottom of page