top of page
  • תמונת הסופר/תTechBuddy

החיפוש ב-ג'ימייל Gmail, ניהיה מהיר ופשוט מתמיד

עודכן: 8 בנוב׳ 2021

בימים האחרונים גוגל הודיעה על אפשרות סינון חדשה בשם ‘Search Chips’, בתרגום חופשי "שבבי חיפוש", שתפשט את התהליך. שיטת החיפוש הישנה ב- ג'ימייל Gmail שימושית, עם זאת, נדרש ידע טכנולוגי וניסיון מסוים בכדי לבצע חיפושים וסינונים מתקדמים בתיבת המייל והחיפוש הרבה פחות נגיש ונוח למשתמשים "הפחות טכנולוגים".


גוגל החלה להפעיל יכולת חדשה שתגרום לחיפוש דוא"ל ספציפי בתיבת הדואר לפשוטה הרבה יותר. למי מאיתנו לא קרה שתיבת הדואר הנכנס עולה על גדותיה ואנחנו מחפשים בייאוש אחר אותו מייל ספציפי אך חוץ ממספר פרטים בודדים, אנחנו לא זוכרים עוד פרטים על המייל ואנו מתקשים למצוא אותו. הפיתוח, "שבבי חיפוש", יעזור לכם לצמצם ולמקד את התוצאות שתקבלו.

על פי ההצהרה של גוגל, שבבי החיפוש יקלו על משתמשי ג'ימייל Gmail למצוא את מה שהם מחפשים - במהירות וביעילות רבה יותר.

אז כיצד הפיתוח החדש עוזר לנו? נניח שחיפשנו מייל מסוים שקיבלת מקולגה שעובד איתך במשך שנים, כשנקליד את שמו נוכל לקבל יותר מ-100 תוצאות מבלי למצוא את המייל הספציפי שחיפשנו. בעזרת "שבבי החיפוש" של גוגל נוכל לצמצם את האפשרויות בהתבסס על אם יש להם קובץ מצורף ואף איזה סוג הקובץ המצורף (PDF, גיליון אלקטרוני, קובץ טקסט).

נוכל גם לחפש דוא"ל שהתקבל בפרק זמן מסוים ולסנן תוצאות כמו צ'אטים וערכי לוח שנה.

תחילה, העדכון יתבצע אוטומטית לכלל משתמשי “G Suite” במהלך השבועיים הקרובים ולא ידרוש שום פעולה אקטיבית מצדנו, המשתמשים. בהמשך, גוגל צפויה להפיץ את העדכון לכל המשתמשים בעליי תיבות דוא"ל של ג'ימייל Gmail.

לאחר השלמת העדכון, המשתמש יכול להזין שאילתה ולמצוא פילטרים המותאמים אישית לפי מונח החיפוש של המשתמש.

מעוניינים לקבל מידע נוסף בנושא דואר אלקטרוני ג'ימייל?

רוצים לגבות את המייל שלכם? מעוניינים לבצע סנכרון בין תיבות המייל?

אנחנו ב-TechBuddy נגיע אליכם עד הבית בכדי שנוכל לתמוך ולסייע בכל עניין טכנולוגי אשר תרצו.

מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני במספר הבא - 073-396-6301

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page