Yosi Levi

13 ינו 20202 דקות

קורסים טכנולוגיים עד הבית

עודכן ב: 1 נוב 2021

חברת הסטארט-אפ TechBuddy חרטה על דגלה לגשר על פערים דיגיטליים ולהביא לצמצומם, לאפשר לאנשים ברמות טכנולוגיות שונות להשתמש בנינוחות בכל המכשירים הדיגיטליים והטכנולוגיים, הנוכחיים ולאלה שיבואו בעתיד. אנו רואים בטכנולוגיה אמצעי להשגת תוצאות עוצמתיות, ולא כמטרה בפני עצמה. המשימה שלנו היא הרבה יותר מאשר ללמד כיצד להשתמש במחשבים. תוכניות הדגל שלנו מאפשרות לסטודנטים שלנו לקיים חיים מוצלחים, עצמאיים ומחוברים. החל משימוש בטלפון חכם, דרך המחשב הפרטי ועד טכנולוגיות ליצירת בית בטוח וחכם.

לשם השגת מטרה זו, כחלק מתהליך חשיבה מתמשך, TechBuddy החליטה לשתף את כל הידע והניסיון שלה בתחום התמיכה והתפעול הטכנולוגי בכל המכשירים הטכנולוגיים.

במהלך 4 שנות פעילות ברחבי אירופה החברה העניקה שירותים ליותר מ - 100,000 לקוחות וטיפלה ביותר מ - 300,000 מקרים וסוגים שונים של בעיות טכנולוגיות ודיגיטליות, הנוגעות באין ספור מכשירים טכנולוגיים, בין אם חדשים או כאלו משומשים ואל מול קהל מגוון ורחב מאין כמותו.

מתוך הניסיון שהחברה צברה, TechBuddy השיקה קורס ייחודי המתבסס על כל הידע והניסיון הנ"ל.

ב - TechBuddy פיתחנו שיטות הדרכה ייחודיות המבוססות על הדרכות אישיות בבית הלקוח בהתאם לרמה ולצרכי הלקוח במטרה שהלקוח יוכל להתנהל בצורה עצמאית בעולם הדיגיטלי והטכנולוגי החדש. הרבה שואלים אותנו מה כל כך מיוחד בקורסים שאנחנו מעניקים, אז ניסינו לאגד את הייחודיות ל - 6 סעיפים:

1) ניסיון - המגע היומיומי שלנו אל מול מגוון רחב של מכשירים טכנולוגיים שונים ומגוונים מאפשר לנו להכיר את הכאבים הכי חזקים שעולים כאשר לקוחות מנסים להשתמש או להטמיע לראשונה כל מכשיר טכנולוגי או תוכנה בסביבה הביתית שלהם.

2) שיטה - שיטת ההוראה שלנו נבנתה סביב הצרכים והרצונות של בני הגיל ה-3 ואנחנו עושים זאת בעזרת הוראה נכונה, סבלנות, התאמה אישית ותרגול.

3) זמינות - קהילת מומחים טכנולוגיים שנמצאים בכל רחבי הארץ, כלומר, זמינות בכיסוי כלל ארצי בימים ובשעות שנקבעים על ידי הסטודנטים שלנו, בהתאם ליכולות שלהם.

4) נוחות - הסטודנטים שלנו נהנים מקורסים במקום שנוח להם, כלומר, אצלהם בבית. הסביבה הטבעית וההדרכה על המכשירים שלהם מקלה על התהליך הלימודי.

קורס אישי ופרטני לכל לקוח וקורסים מתקדמים בקבוצות קטנות המתקיימים בבית הסטודנט, מותאמים לרמת הקבוצה, רצונם ויכולתם.

5) ייחודיות - התאמה ייחודית לפי פורמט חברת TechBuddy שמתחשבת בצרכים וביכולות של כל סטודנט ובניית קורס ייחודי לכל סטודנט בנפרד, אין קורס פרטני אחד שדומה לאחר.

6) חדשנות - חשיפה לתוכנות, פלטפורמות ומכשירים חדשים נוספים, כלומר, לאחר שהמומחה הטכנולוגי אפיין יחד עם הסטודנטים את היכולות והצורך למהלך הקורס, הוא גם יחשוף את הסטודנטים לפלטפורמות חדשות בתחומים שמעניינים אותם וכך אנחנו עוזרים לשלב גם את תחום החדשנות בקורס.

בשילוב כל הכלים האלו, בסוף הקורס, הסטודנטים יוכלו להשתמש בכל עזר טכנולוגי שעליו למדו יחד עם המומחים הטכנולוגיים של TechBuddy ולשלב אותם בחיי היום יום.

בכך, עזרים טכנולוגיים יכולים להשפיע לחיוב על ניצולת הזמן, כך שנוכל להספיק לעשות יותר בכל יום על ידי שימוש בטכנולוגיה, בין אם זה להתקשר עם חברים ומשפחה דרך הפלטפורמות המוכרות (Facebook, Whatsapp, Skype, Viber), עזרים לתכנון היום (...Google calendar, Google Sheets, Google docs)פלטפורמות לניהול תוכניות הטלויזיה וסטרימרים שונים (Netflix, Disney Plus, Apple TV)ועוד….

מעוניינים בפרטים נוספים?

ניתן להשיג אותנו דרך לחיצה על אחת מהאפשרויות או חיוג מהטלפון:

אתר האינטרנט

התקשרו אלינו - 073-396-6301

    166
    0