Service Delivery Manager - Junior Position

מס' משרה 1631

תיאור התפקיד

הזדמנות מצוינת להצטרף לחברת סטארט-אפ בינלאומית ולהתחיל את הקריירה במשרה התחלתית מאתגרת ודינאמית.

בתור ה - Service Delivery Manager אתה תהיה אחראי על כך שכל לקוחות החברה מקבלים שירות ומענה ע"י מאות המומחים שלנו הפרוסים ברחבי הארץ. המשרה דורשת עבודה שוטפת מול המומחים שלנו ומול לקוחות החברה. מתן מענה מיידי לתקלות בזמן אמת, עבודה על מערכות החברה הכוללות מערכות ניתוח נתונים, בקרה ,הקמת הזמנות ועבודה שוטפת מול דוחות אקסל הכוללת הכנת דוחות וניתוח הנתונים תוך מעקב ודאגה תמידית לשיפור נתוני המדידה. 

בנוסף כדמות מרכזית בקשר מול המומחים שלנו, אתה תהיה אחראי על למצוא פתרונות שיגרמו למומחי החברה להרגיש כחלק אינטגרלי בחברה שלנו. 

בנוסף, בזמנך הפנוי אתה תסייע לעובדי החברה במתן מענה טלפוני ראשוני ללקוחות החברה, תייצר את סכומי השכר של מומחי החברה ותעבוד מול הנהלת החשבונות.

 

דרישות התפקיד

  • בעל יכולת וקליטה טכנית גבוהה והכרות עם מכשירים טכנולוגיים לא מורכבים 

  • עבודה באקסל ברמה גבוהה - חובה

  • בעל סבלנות רבה ויכולת לתקשר עם לקוחות החברה, בין היתר עם בני הגיל השלישי

  • מולטי טאסקינג - בעל יכולת לבצע מספר משימות במקביל, ויכולת ריכוז גבוהה בעבודה מול המחשב ושיחות טלפוניות במקביל

  • יכולת וורבלית גבוהה - יכולות תקשורת בין אישיות ברמה גבוהה ויכולת הפעלת אנשים - חובה

  • בעלי יכולת לקרוא את האדם העומד מולכם ולהתאים את עצמכם אליו

  • לא מפחדים מטכנולוגיה ואפילו להיפך - מכירים את העולם הטכנולוגי, מוצאים אתגר וסיפוק בלמידה על מערכות טכנולוגיות, גאדג'טים, התקנת תוכנות ופתרון תקלות מכל סוג שהוא

  • ניסיון של שנה לפחות במתן מענה תמיכה טכנית טלפוני או פרונטלי - יתרון

  •    

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה

הרצליה פיתוח

היקף המשרה

מלאה

תאריך התחלה - מיידי

קורות חיים יש לשלוח למייל ולציין את מספר המשרה: hr@techbuddy.co.il