מוקדן/ית תמיכה טכנית בירושלים

מס' משרה 1626

תיאור התפקיד

הזדמנות מצוינת להצטרף לפרויקט עם משמעות חברתית הפונה לגיל השלישי. כל זאת, לצד תנאי שכר מצוינים!

TechBuddy מחפשת מועמדים בעלי ידע וניסיון במתן תמיכה טכנית במענה טלפוני עם תודעת שירות גבוהה, סבלנות יכולת הדרכתית.

המשרה כרוכה במתן וסיוע בתמיכה טכנית והדרכות מרחוק ללקוחות החברה על שירותים ומוצרים טכנולוגיים ודיגיטליים החל מהכרת המחשב ועולם האינטרנט עד שירותי גיבוי וענן.
 

תחומי אחריות

מתן תמיכה טכנית וטכנולוגית במענה טלפוני ללקוחות החברה.

הכשרה מקצועית תינתן ע"י החברה.

דרישות התפקיד

  • ניסיון במתן תמיכה טכנית במענה טלפוני - חובה

  • זמינות למשרה מלאה - חובה

  • ידע טכנולוגי נרחב - חובה

  • ניסיון עבודה עם הגיל השלישי - יתרון

  • תודעת שירות גבוהה

  • יחסי אנוש מצוינים

  • אוריינטציה הדרכתית

  המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. 

מיקום המשרה

ירושלים, גבעת שאול

היקף המשרה

משרה מלאה

תאריך התחלה - מיידי

קורות חיים יש לשלוח למייל ולציין את מספר המשרה: hr@techbuddy.co.il