עלינו קהל היעד

השירות של TechBuddy הוא פשוט, נוח,יעיל ומקצועי. למרות שקל מאוד להבין את הערך הגדול שאנחנו מעניקים ללקוחות שלנו, לעיתים קצת יותר קשה להפנים עד כמה השירותים והקהל שלנו מגוונים.

אז בואו נעשה סדר...

לקוחות פרטיים

1

טוב זה פשוט, כל בית אב הוא לקוח פוטנציאלי שלנו. כולנו נתקלים בקשיים טכנולוגים במהלך היום. המחשב הנייח והנייד מאתגרים אותנו כל פעם מחדש, הטלוויזיה החכמה שקנינו ואנחנו לא בדיוק מבינים מה חכם בה, האינטרנט שלנו מקרטע בחדר שינה, ושלא נדבר על בית חכם... כל הבעיות הטכנולוגיות שאנחנו חווים, מתסכלות ושואבות מאיתנו זמן וכסף. אז מה עושים? מזמינים TechBuddy ע"י הזמנה קלילה באפליקציה, באתר או בטלפון, באדי יגיע אליכם עד הבית, בשעה המדויקת עליה תחליטו (בלי להמתין בבית חצי יום), עד 48 שעות מרגע שהזמנתם, וייתן מענה מדויק, כולל הדרכה וייעוץ לכל בעיה.

עסקים קטנים

2

עסקים קטנים שצריכים סיוע טכנולוגי נקודתי ללא התחייבות חודשית וללא הוצאות מיותרות. אנחנו מגיעים לכל עסק שצריך פתרון תקלות נקודתיות, הדרכה על מכשירים חדשים והתקנות.

הגיל השלישי

3

אנחנו יודעים כמה קשה להסתגל לטכנולוגיות חדשות ולאמץ אותם, במיוחד לאור קצב התפתחות הטכנולוגיה. זה הופך להיות קשה עד בלתי אפשרי לגיל השלישי שמתקשה לעכל את השינויים התכופים. הנגשת טכנולוגיה היא אחת מהבעיות המרכזיות שהגיל השלישי מתמודד איתה. משירותים ציבוריים עד לקניות בסופר, אנחנו בעיצומה של מהפכה דיגיטלית ויש אוכלוסיה שלמה ששכחו לעדכן אותה. חוסר הידע גורם לבדידות ואיכות חיים ירודה.

תתארו לכם איך איכות החיים של הגיל השלישי תשתפר אם הם ידעו לבצע קניות בסופר באינטרנט או לשלם ארנונה באתר של העיריה במקום לגשת לדואר. הבירוקרטיה תעלם והעצמאות תחזור.

 

TechBuddy פיתחה שיטות הדרכה סבלניות, בבית הלקוח, המתאימות לגיל השלישי וממזערות את הפערים העצומים בין הגיל השלישי לטכנולוגיה כיום.

 

כמו כן, אנחנו מעודדים תעסוקה והכנסה לגיל השלישי, ע"י חיבור של מבוגרים שעברו את ההדרכה שלנו ובעלי נגישות לטכנולוגיה למבוגרים הזקוקים להדרכה והכוונה טכנולוגית.

דיגיטציה

4

מהפכת הדיגיטל שינתה את הדרך בה אנחנו צורכים ומשתמשים בשירותים שונים. חברות וגופים ציבוריים הבינו את הכח הגדול בדיגיטליזציה ומאפשרים לנו לבצע את רוב הפעולות מהמחשב האישי או מהנייד. סופרים, בנקים, עיריות , חנויות אופנה – כולם מבינים את הכח הגדול בהנגשת השירותים לקהל שלהם. החסכון הוא עצום – סניפים, כח אדם, תפעול. הממשקים הם מעולים ונוחים, דרכי המשלוח מהירים וחלק מהצרכנים מצליחים לאמץ את ההתקשרות הדיגיטלית.

 

לצערנו, יש נתח שוק משמעותי שאינו מאמץ את הפתרונות הדיגיטליים, כאשר הסיבה העיקרית היא ידע.

 

TechBuddy מציעה פתרון הוליסטי לאותם גופים ע"י הדרכה בבית הלקוח הכוללת התקנת הממשק וסקירת כל התהליכים מרגע פתיחת החשבון עד תהליך התשלום.

בית חכם

5

בית חכם - IOT (האינטרנט של הדברים) הינו הדבר הבא. בשנים הקרובות הבית החכם יחדור לשוק הישראלי באופן משמעותי. כדי להבין עד כמה המהפכה בעיצומה -  ב 2017 היו בארה"ב כ- 29 מיליון בתים חכמים וקצב הגדילה השנתי הוא מעל 30% ! הבית שלנו הולך להשתנות ולהיות הרבה יותר חכם. זה יגרום למורכבות טכנולוגית עבור הצרכנים שיצטרכו להתמודד עם התקנות והגדרות של מכשירים אלקטרונים עם הראוטר, הנייד ומכשירי האודיו (אלקסה של אמזון לדוג'). TechBuddy עומדת לשירות הצרכנים משלב אפיון הצרכים של הלקוח טרם רכישת המכשירים הרלוונטים לבית החכם, עד לשלב ההתקנה וההדרכה.